Kāpēc Subaru WRX ir labākais rallija auto

Pateicoties uzlabotajai griezes momenta vektūras sistēmai jaunākajā WRX, auto tagad stūrē diezgan labi. Svarīga loma šeit ir arī pārstrādājamai balstiekārtai, stīvai šasijai un labi izstrādātām riepām.

Drošība un izklaide

Papildus aktīvajai drošībai un rīcībai, kas nodrošinās jūsu aizsardzību, arī kabīne ir neticami droša, ja iesaistāties negadījumā.

“Subaru WRX STI” saņēma augstāko vērtējumu sešos drošības testosno IIHS, un tam ir arī tagad slavenā “EyeSight” tehnoloģija, kas diezgan nedaudz palīdz izvairīties no negadījumiem. Tā var brīdināt vadītāju, ja viņš brauc no ceļa. Tas arī jūt paredzamās frontālās sadursmes un var automātiski bremzēt bez cilvēka iejaukšanās. Tu to nevari pārspēt! Nu, jamašīna pati varētu braukt, tad tas būtu tieši tas pats. Vai tas nozīmē, ka jūs varat vadīt WRX dzērumā? Nē, nē.

WRX nāk arī ar Starlink izklaides sistēmu. Skārienekrāns ir diezgan viegli naviģējams un var viegli sapārot ar savu Android vai iPhone ierīci, kas nozīmē, ka tas atbalsta gan Android Auto, gan Apple Carplay.

Izpildījums

WRX ir lielisks dzinēja motors, kas nodrošina lielisku veiktspēju un optimālu degvielas patēriņu. Tas var veikt 0 –60 jūdzes piecās sekundēs, un vidējais MPG vērtējums ir 25, kas ir viens no labākajiemsavā klasē.

Lai gan auto sākumā var šķist nobriedis un draudzīgs, tomēr, ja jūs esat tāds cilvēks, kam patīk pielaikošana un pielīmēšana, kā arī pēc pārdošanas pārveidošana, ir vesela detaļu pasaule un milzīga entuziastu kopiena, kas jums jāizpēta. Tikai pavērojiet Need, vai tas ir ātri un smalki! Ja gribi lielāku mašīnu, kas nav tik sportiska, tad WRX nav tas, bet tas ir domāts daudziem vienīgajiem, kam vajadzīgs ass auto, kas var aizvest viņus uz darbu un dot viņiem iespēju nobraukt tos braucienus, kas vajadzīgi skriešanai.

Rallija līdzjutējam galvenā izvēle, kad runa ir par ikdienas braucēju, ir WRX un, ja ne, tad nedaudz augstākas veiktspējas orientētais WRX STI.Nav ne mazāko sajūsmu par to, kā izvēlēties sacīkšu pasākumu unredzēt tādu, kas līdzinātos jūs ējam, lai tiktu vadīts profesionāli tādā veidā, ko nevar pat saprast, un darīt lietas, kas, iespējams, nešķita iespējamas. Bet tev tur nav jābūt, tu vari vienkārši iet skatīties filmu vai paķert kumosu, lai tajā paēstu.

Iekšpuse

Salona kvalitāte nekad nav bijusi spēcīgs punkts Subaru, un tas ir tāpēc, ka viņi dod priekšroku minimālistiskam izskatam. WRX ir labākais bariņš, ciktāl tas attiecas uz rallija automašīnām. Salona dizains ir vienkāršs un vienkāršs. Arī vadības ierīces ir viegli saprotamas. Diemžēl lielākajai daļai konkurentu šajā cenu diapa zonā tiek piešķirts Appen dixvibe, kas ir kaut kas tāds, ko WRX vienkārši nevar izdarīt, jo viņi tic citādai filozofijai un nebaidās iet pa neuzvaramo ceļu.

Turklāt salons ir diezgan plašs. Vadītāja novietojums ir lielisks, un tā ir arī ārējā redzamība. Jaunais, plakanais, biezais stūre ar apmalēm padodas sportiskam ritmam, ko augstu vērtē sacīkšu entuziasti.

Aizmugurē ir 37,1 colla, un, pateicoties lielākai riteņu bāzei, tā ir diezgan ērta. Aizmugurējos sēdekļus var nolocīt, lai turētu papildu kravas. Jabagāžniekā ir 12 kubikmetri, ar to nepietiek, lai veiktu lielāko daļuglabāšanas darbu, bet, tā kā aizmugurējie sēdekļi ir nolocīti, tad īpašniekam ir vairāk vietas, ar ko spēlēties.

WRX piederību var salīdzināt ar pievienošanos klubam. Pabraucot garām otram uz ceļa, jūs jutīsieties kā vicinādami. Katru reizi, kad to izdarīsi, tev radīsies durstoša sajūta. Šī ir normāla sajūta, un tā nekad nekļūst veca. Tu tagad esi klubā!